środa, 9 kwietnia 2014

ŚBK: Spotkanie autorskie z Magdaleną Witkiewicz


Jako że grupa Śląskich Blogerów Książkowych organizowała spotkanie z Magdaleną Witkiewicz, postarałam się, by i mnie na spotkaniu nie zabrakło. I bardzo dobrze, że byłam, bo bawiłam się świetnie, mimo że czytałam tylko jedną książkę autorki (i nie do końca trafiła w mój gust).

Bo nie o samych książkach było, tylko o wszystkim: o pisaniu, o kocie, o fotelu, dzieciach, rodzicach (mama pani Magdaleny była na widowni), sprzątaniu po stracie chomika, pomysłach na powieści, najnowszej książce, która jest SKOŃCZONA, książkach w ogólności, filmach, serialach, nowym biurku, odwykach od internetu, słodyczach... już wiadomo, o czym było? O wszystkim.


Magdalena Witkiewicz jest przesympatyczną osobą i potrafi zajmująco opowiadać o tym, co lubi, co ją zajmuje i co robi, publiczność dopisała i pilnie słuchała, prowadząca Marta Kurczyk spisała się na medal (coś potem bąkała, że ją trema żarła, nie widać), Jakub obficie obfotografował wydarzenie, Małgosia z księgarni Victoria dostarczyła stosy książek, jakby ktoś zapragnął nabyć, autografy ścieliły się gęsto.

Na koniec udało nam się zrobić zdjęcie blogerek obecnych na spotkaniu, o proszę:
 Magda, Magdalena Witkiewicz, Sardegna, Agnes (czyli ja), Ktrya, Aneczka.

Podobało mi się i chcę więcej! :)

5 komentarzy:

  1. Widać, że impreza się udała, wszyscy uśmiechnięci i zadowoleni - brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką atmosferę wprowadziły Magda i Marta :) Luźno, z uśmiechem, swobodnie.

      Usuń
  2. ależ oczywiście, że mnie trema zjadała :) nie mogłam zawieść ani Gosi ani Was Blogerów :) przed spotkaniem miałam urlop żeby się specjalnie przygotować do wywiadu :)

    i wiesz co też chcę więcej (i niekoniecznie jako prowadząca, chociaż jeśli będzie takie zapotrzebowanie to jak najbardziej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będziemy działać, żeby takie spotkania organizować :)

      Usuń
  3. Przyjemnie czytać, że tak aktywnie działacie jako grupa blogerów książkowych.

    OdpowiedzUsuń