niedziela, 12 grudnia 2021

[zabawa blogowa] Mój dzień w książkach 2021



To bardzo stary pomysł, sięgający dziesięciu lat wstecz, który zapoczątkowała Lirael w notce "Mój dzień w książkach - zaproszenie do zabawy", ona z kolei podpatrzyła to na angielskim blogu Cornflower.

Sama przyłączyłam się w 2018 roku, a potem jakoś zapomniałam, na szczęście są w blogosferze ludzie, którzy mają lepszą pamięć niż ja, czyli Unserious.pl i Książki Sardegny i wyciągają takie perełki na światło dzienne. 

Zabawa polega na tym, by wolne miejsca w poniższym tekście uzupełnić tytułami przeczytanych w tym (czyli 2021) roku książek.

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

 

Moja wersja wygląda tak:




Mój dzień w książkach  
Zaczęłam dzień (z) Dziewczyną we mgle. W drodze do pracy zobaczyłam Kobietę w klatce i przeszłam obok Studia Tańca, żeby uniknąć Wiszącej dziewczyny, ale oczywiście zatrzymałam się przy Dwóch kobietach.
W biurze szef powiedział: Mamy morderstwo w Mikołajkach i zlecił mi zbadanie Sprawy Rolnika.
W czasie obiadu z Krawcem zauważyłam Motyle pod Arystokratką na koniu .
Potem wróciłam do swojego biurka W cieniu drzew.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam Poradnik zabójców wampirów klubu książki z południa, ponieważ mam Sekret, którego nie zdradzę.
Przygotowując się do snu, wzięłam Brom i uczyłam się Więcej niż człowiek, zanim powiedziałam dobranoc, Letnia noc .

Ktoś się jeszcze przyłączy? ;)

 

 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się. Pozdrawiam. https://belara50.blogspot.com/2021/12/moj-dzien-w-ksiazkach.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa przednia. Dołączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa :) I ja się przyłączam.
    Pozdrawiam :)
    https://bormisdbr.blogspot.com/2021/12/moj-dzien-w-ksiazkach-2021.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Zabawa jest przednia ! Ja się na pewno przyłączę ! dziękuję za taką dawkę humoru : Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam, a jak się przyłączysz, daj znać, co Ci wyszło :)

      Usuń
  5. Niby Arystokratka, a tu motyle zdeptała. ;)
    A ustawienie biurka w cieniu drzew, to dobry pomysł na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, cień drzew najlepszy :)

      Usuń