wtorek, 24 kwietnia 2018

"Krzyk morskich ptaków" - wyniki konkursu!


Dzień dobry w ten piękny, słoneczny wtorek! Jaki mieliście weekend? Mój był bardzo intensywny, bo wybrałam się na wycieczkę do Londynu (na FB i instagramie trochę to było widać). Dużo widziałam, dużo chodziłam,  jeździłam metrem, robiłam mnóstwo zdjęć i chyba zrobię z tego małą relację dla potomnych.

Ale do rzeczy, miało być ogłoszenie wyników.



W konkursie brało udział pięć osób, przy wyborze kierowałam się subiektywnym odczuciem (tak naprawdę kierowałam się zupełnie czym innym, żeby było sprawiedliwie, ale wiecie, że nie można tak wybierać zwycięzców, więc ten nawias zniknie za jakiś czas).

Szczęśliwym zwycięzcą jest....

LEACATHY!

 Moje gratulacje! Bardzo proszę o maila (namiar do mnie jest na dole po prawej) z danymi do wysyłki pocztą polską. Mam nadzieję, że lektura będzie przyjemnością!

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie i zapraszam, to na pewno nie ostatni :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz