piątek, 25 maja 2012

Rozdawajka, czyli książka do wzięcia!


Jakiś czas temu udało mi się wygrać książkę Jagody Wochlik "Milczące słowa". Zaczęłam czytać i okazało się, że to zupełnie nie moje klimaty - postanowiłam więc książkę puścić dalej, niech trafi do kogoś, kto lubi wampiry.

Cytat z noty wydawcy:
Henry Got jest wampirem z ponad czterystuletnim stażem, co niejako ułatwiło mu zostanie bardzo poczytnym pisarzem fantasy. A jednak, nawet jego można jeszcze zaskoczyć. Pewnego dnia w poukładane, spokojne życie wampira wkracza Zuzanna.

Chętnych proszę o zgłoszenie się w komentarzu, czas do, hm, powiedzmy, niedzieli, do końca niedzieli, 27.05.
Uwaga: egzemplarz z autografem autorki! :)

15 komentarzy:

  1. Mi się jeszcze wampiry nie przejadły bo sięgam po nie bardzo rzadko... a więc się zgłaszam :) Wesoła okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    Może ja spróbuje szczęścia w losowaniu;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś o książce słyszałam, więc też się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dawno nie czytałam nic tego typu więc zgłaszam się.

      Usuń
  4. bardzo chętnie sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tradycyjnie, dla córki Sąsiadki.
    PS. Nada się to dla licealistki? Jak nie, to rezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie czytałam o wampirach, więc zgłaszam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam, zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać o wampirach, więc także z miłą chęcią się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy "Anonimowy" (nieposiadający bloga) miłośnik książek wszelakich też może brać udział w Rozdawajce? :) Jak tak to Zgłaszam się :)

    Pozdrawiam Gosia W.
    ciotka.klapecka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tej książki, kiedyś widziałam ją na blogu autorki (bodajże) więc zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wampiry?! To ja jestem bardzo chętna :)

    OdpowiedzUsuń