poniedziałek, 18 października 2010

A to ci dopiero - niespodziewana przesyłka

A to ci dopiero niespodziewanka!
Ze skrzynki mąż mi przyniósł paczuszkę, obmacuję, oglądam, obwąchuję i tak sobie myślę, co ja znowu zamówiłam za komiks (bo mi się pomyliło wydawnictwo Initium z księgarnią Incal), rozpakowywuję i proszę! Tosca Lee "Diabeł. Autobiografia".  :)
Dziękuję wydawnictwu, z pewnością przeczytam!

Do tego przyszedł też "Brzechwa dzieciom" z podaja, używany, ale znakomity stan, będę czytać Krzysiowi :)

No i chyba będę musiała książki wypchnąć z domu, bo się nie mieszczę. Może jakiś konkursik?...

7 komentarzy:

  1. Ja mam fuksa ostatnio, to wezmę udział jakby co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ładnie poproszę o dłuższe sprawozdanie... zresztą taką pozycją też bym nie pogardził ;-) "Mi(z)łego" czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, widzę, że tego samego dnia dostałyśmy takie same przesyłki ;) W sensie książki od Wydawnictwa Initium.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz czytać Krzysiowi Brzechwę, na zmianę z "Diabłem"?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mrauuu... Słyszałam tytuł, przeczytałoby się :) Zazdroszczę przesyłek w skrzynce ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hejo tez wczoraj dostałam.:))) niespodziewanie:)

    OdpowiedzUsuń