sobota, 2 października 2010

Udało się wyrwać na spotkanie biblionetkowe!

I nie dość, że znów nastąpiła niezła roszada w księgozbiorach, to jeszcze dostałam plakietkę - pamiątkę z Ogólnopolskiego Zjazdu BiblioNETkowiczów w Toruniu. :) Widać ją na stosie. W książkach zaś zmiany są takie, jak poniżej.

Wydłubałam z półek i wywiozłam na pożyczki:
- Simon Tofield "Kot Simona: Sam o sobie" - do Dot

Oddałam właścicielom:
- Georges Perec "Życie - instrukcja obsługi" - madame seneka
- Grzegorz Kasdepke "Horror! czyli skąd się biorą dzieci" - Olimpia
- Bill Bryson "Krótka historia prawie wszystkiego" - do capmari
- Elif Safak "Pchli pałac" - campari
- Elizabeth Gilbert "Jedz, módl się, kochaj" - Mariola
- Trudi Canavan "Trylogia Czarnego Maga" - Dot
- Tom Sharpe "Wilt" - campari
- Eric Gurney "Jak żyć z wyrachowanym kotem" - Jola
- Abigail Thomas "Życie na trzy psy" - Marylek
- Richard Glover "Gotowi na wszystko" - paren (do campari poszło)
- Halina Snopkiewicz "Tabliczka marzenia" - Dot
- Bartosz Michalak "Na zakręcie: Agnieszka Osiecka we wspomnieniach" - Dot

Oddano mi i natychmiast poszło dalej:
- Walter Moers "13 i 1/2 życia kapitana Niebieskiego Misia" - od Dot do Olimpii
- Doris Lessing "O kotach" - od Joli do koko
- Walter Moers "Kot alchemika" - od Dot do Joli
- Łarisa Isarowa "Z dziennika licealistki" - od Dot do madame seneki
- Mary Ann Shaffer "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" - od madame seneki do Marioli
- Cormac McCarthy "Droga" - od Dot do Marioli
- Walter Moers "Rumo i cuda w ciemnościach" - od Olimpii do Joli
- Stieg Larsson "Millenium" - od minutki do Neski z wyjątkiem jednego tomu, który porwała villena, ale odda Nesce

Dostałam do przeczytania:
- Bartłomiej Paszylk "Książki zakazane" - od Dot
- Andrzej Pilipiuk "Oko jelenia: Triumf lisa Reinicke" - od Dot
- Vicki Myron "Dewey: Wielki kot w małym mieście" - od Dot
- Dieter Noll "Przygody Wernera Holta" - od chen
- Barbara Łopieńska "Męka twórcza" - od chen
- antologia "Księga smoków" - od chen (potem Olimpia)
- Zenon Skierski "Sztuka umierania" - od chen
- Bohdan Korewicki "Przez ocean czasu" t.1 - od chen
- Hanna Kowalewska "Tego lata, w Zawrociu" - od chen
- Selma Lonning Aaro "Lewą ręką przez prawie ramię" - od Marioli
- Roger Caillois "Poncjusz Piłat" - od Marylka
- Brendan O'Carroll "Mamuśka", "Urwisy" i "Babunia" - od Olimpii

Dostałam na własność:
- Lucy Maud Montgomery "Wymarzony dom Ani", wydanie NK z zielonkawą płócienną okładką, jak ja lubię, te płócienne okładki u Ani!

Piszę w tytule, że udało się, bo już myślałam, że się nie uda, albowiem Krzyś wczoraj dostał potężnej gorączki i paskudnego kataru. Byliśmy u lekarza, przepisał leki, no ale z wspólnego wyjazdu nici. Mąż zaoferował się zostać z synkiem, a mnie udało się wyrwać na godzinkę. :)

2 komentarze:

  1. Ja chcę "Dewey: Wielki kot w małym mieście" !! ;) Od dawna chcę przeczytać tę książkę a nigdzie jej nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń