środa, 20 października 2010

Wyniki losowania "Cappuccino"!

Skorzystałam ze strony random.org, stworzyłam listę, pracowicie przepisując wszystkie nicki chętnych, strona wykonała resztę, pomieszała i ustawiła bsmietankę na pierwszym miejscu.
Gratuluję bardzo i poproszę o adres do wysyłki na agnes.aqnes@gmail.com :)

Rany julek, kiedyś to mi się chciało pisać na karteczkach, wycinać, składać, mieszać, wyciągać i jeszcze to fotografować. Tak, jestem leniwa, ale wybaczycie, zwłaszcza że wynik ten sam.

Tym wszystkim, którym się nie poszczęściło, albo nie zdążyli się wpisać, a mieli ochotę - zapraszam kolejnym razem, na pewno coś zorganizuję.
Popijając kawę, pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Śmietanka dostała Capuccino, uroczo:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaale mało brakowało, byłam druga:D Śmietance serdecznie gratuluję.:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, jak miło jest wygrywać książki :D dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. strone do losowania zgapiłam od Ciebie :) i bardzo ci dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ale wciąż nie mam adresu...

    OdpowiedzUsuń