czwartek, 24 kwietnia 2014

BookFest w Zabrzu 26-27 kwietnia - ZAPRASZAM!


Mam przyjemność zaprosić wszystkich chętnych na BookFest!

26-27 kwietnia 2014 roku, odbędzie się I Festiwal Książki „BookFest 2014” w Galerii Zabrze w Zabrzu.
W tych dniach planowane jest otwarcie kilkunastu stoisk na terenie Galerii Zabrzańskiej, na których zaprezentują się twórcy zajmujący się rękodziełem ze Śląska i okolic. Wystawcy obiecali przygotować specjalnie z tej okazji wyroby ściśle związane z książką. Chcemy, aby z okazji BookFestu 2014 spotkali się wszyscy pasjonaci książki, osoby, dla których w dobie cyfryzacji mediów, książka w swojej tradycyjnej formie w dalszym ciągu jest najważniejszym przejawem współczesnej kultury.
Serdecznie zapraszamy zatem wszystkich miłośników książek i rękodzieła oraz osoby poszukujące oryginalnych prezentów.

Miejsce: GALERIA ZABRZE, ul.Wolności 273-275, 41-800 Zabrze
Kiedy: 26.04.2014 (sobota) godz: 9:00 – 18:00
27.04.2014 (niedziela) godz: 10:00 – 16:00
Wstęp wolny


Więcej na facebooku.

2 komentarze:

  1. Zabrze to nie moje rejony, więc nie będę miała okazji skorzystać, ale coś innego zwróciło moją uwagę - plakat i upiorne "book" i "handmade". Tak "światowo" i w ogóle, mnie jednak jakoś smuci, że promowanie czytelnictwa, czy rzemiosła nie idzie w parze z zachwytem i czułością wobec języka polskiego...

    OdpowiedzUsuń