środa, 24 maja 2017

Ważne wydarzenie - I Komunia Św. Krzysia

Mój syn taki duży. W niedzielę świętowaliśmy przystąpienie Krzysia do Pierwszej Komunii  Świętej. 
Dla mnie był to radosny i uroczysty  dzień. Myślę, że dla tego młodego człowieka też.



Na zdjęciu ja, moja Mama oraz, oczywiście, Krzysztof. I jego siostra. Trzy pokolenia.

Ech, a jeszcze niedawno ten mój pierworodny uczęszczał do przedszkola:



Uczył siostrę, jak się je śniadania:

Czytał z mamą: 

Brał udział w innych rodzinnych uroczystościach:

Kończył roczek!

Uczył się pić z butelki:


I w zasadzie jeszcze całkiem niedawno był taki malutki:

Jak to możliwe, że ten czas tak szybko leci?


11 komentarzy:

  1. Teraz to już miłe wspomnienia, ale same przygotowania do IKŚ, to ... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż właśnie wcale nie. Jeśli chodzi o imprezę dla gości - zaprosiłam do restauracji. Katecheza na religii, dwie próby przed komunią, dwa zebrania dla rodziców. Jedna przymiarka ubrań komunijnych.
      Oczywiście zdaję sobie sprawę, że co dziecko, to inny kontekst i to, co mnie zdaje się proste, innemu zabiera sporo czasu.

      Usuń
    2. Ja jakoś najgorzej wspominam próby przed komunią, które odbywały się przez bite dwa tygodnie... I to nawet nie z winy dzieci (chociaż mocno poruszani byli) co raczej ich rodziców.
      Ale sama uroczystość była piękna i wzruszająca:)

      A tak z innej beczki - za szybko te dzieci rosną, za szybko :( Mój typek już mi sięga do ramienia, a jeszcze tak niedawno był taki malutki :(

      Usuń
    3. To prawda, czasem rodzice więcej robią zamieszania niż dzieci :)

      Ania, dzieci nam rosną, a my wciąż młode i piękne, co? ;)

      Usuń
    4. Gdybyż tak wyglądało to u nas :P

      Usuń
    5. Co Ci tam najbardziej dopiekło, Bazylu?

      Usuń
    6. W zasadzie to wszystko po trochu :)

      Usuń
    7. Aha, czyli taka suma drobiazgów. :)

      Usuń
    8. Plus mój choleryczny charakter :)

      Usuń
  2. Rosną jak na drożdżach, miło popatrzeć na te zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Faktycznie, zdjęcia dają taki fajny skrót czasowy.

      Usuń