wtorek, 16 stycznia 2018

[Konkurs] Notesy Notizio do zgarnięcia!

Całkiem niedawno pisałam o ciekawych notesach Notizio. Tu notka, proszę sobie sprawdzić, jakie one ciekawe, te notesy. Dystrybutor (Avery Zweckform) do testów dostarczył mi cały pakiet notatników. Po przetestowaniu postanowiłam zostawić sobie jeden, a pozostałe przeznaczyć dla czytelników bloga.

Oto notesy do wygrania!


2 x A4: kołonotatnik i notatnik w miękkiej oprawie







2 x A5: kołonotatnik i notatnik w miękkiej oprawie





Czyli mamy cztery nagrody do rozdysponowania, co mnie bardzo cieszy. Was też?

Co trzeba zrobić?


Proszę się przyjrzeć poniższemu zdjęciu, na którym zaprezentowałam jeszcze inny notatnik (nie jest do wygrania), który ma ponumerowane strony. Trzeba oszacować i podać, między którymi stronami znajduje się tasiemkowa zakładka. Dla ułatwienia podam, że cały notes ma 184 strony.



Kto będzie najbliżej prawidłowej odpowiedzi, ma prawo wybrać sobie notes z czterech dostępnych, kolejna osoba wybiera z trzech dostępnych i tak dalej.
Jedna osoba może udzielić tylko jednej odpowiedzi.

Konkurs trwa do 21 stycznia, 23 stycznia podam wyniki i skontaktuję się ze zwycięzcami (proszę więc zostawiać namiary do siebie!).

Powodzenia!


25 komentarzy:

  1. Obstawiam, że okolice 140.
    Kontakt: hadziczka13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 172
    tenjarek
    kontakt FOP

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się wydaje, że to jakoś koło 120 strony będzie :) (FOP: RedMonster).

    Jak już jestem tutaj, to idę sobie coś poczytać, co ostatnio naskrobałaś na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a może 125 :)
    hard-big-hand@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. może 139?
    maciej[dot]gierszewski[at]gmail[dot]pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 168 :) bym obstawiała. (FOP: mery)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie 100 (hako)

    OdpowiedzUsuń
  8. 116 strona. Arkadiusz...znajdziesz mnie wszędzie ;) najprędzej instagram Arek_alien

    OdpowiedzUsuń
  9. 164 - to pisałem ja pigol :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. 153/154 strona :)
    villemo1506@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zostałam szczęśliwą "wygrańczynią" czarnego kołonotatnika. JUHUUU!!! Dziękuję Agnieszko za możliwość udziału w fajnej zabawie. Pozdrowienia, hako.

    OdpowiedzUsuń