piątek, 17 września 2021

"Pozwól mi wrócić" B.A. Paris - audiobook


Poprzednia książka tej autorki, którą słuchałam, była w porządku. "Pozwól mi wrócić" mnie rozczarowała. Bohaterem jest Fin, który po tragedii, jaka go spotkała dwanaście lat temu (podczas podróży po Francji zniknęła jego narzeczona) układa sobie życie na nowo, planuje ślub, angażuje się w pracę... Sielaneczka!

Potem okazuje się, że nie, to nie tak, że Fin jest porywczym dupkiem, że jego narzeczona (była) wcale nie zniknęła, a właściwie to nie była jego narzeczona, a jego nowa narzeczona to siostra tej poprzedniej, ale czy na pewno, tego nie wie nikt. 

Niepotrzebnie zawikłana  historia utknęła we własnym gąszczu. Działania bohatera - spodziewałabym się, że inteligentnego, bo zarabia na akcjach - irytowały mnie chaosem i irracjonalnością. Tak jakby giełda mu zwoje mózgowe wyprostowała. 

W całości jestem na nie. 

Lektorzy: Maciej Kowalik, Magdalena Schejbal - poprawni, ale nie porywają tłumów.


"Pozwól mi wrócić"  B.A. Paris, tłumaczyła  Magdalena Koziej, czyta Maciej Kowalik i Magdalena Schejbal, Wydawnictwo Albatros.

3 komentarze:

  1. Ta książka musiała być rzeczywiście beznadziejna, skoro tak krótko o niej napisałaś ;D no w każdym razie, wiem by jej nie ruszać! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, to prawda, zwykle piszę więcej, ale tu nie było warto. Szkoda mego czasu ;)

      Usuń
  2. Lubię autorkę, ale ta książka jeszcze przede mną. Od siebie polecam za to świetny thriller, który w ostatnich dniach wpadł w moje ręce - "W mroku lasu", niesamowicie wciągający :)

    OdpowiedzUsuń