czwartek, 10 czerwca 2010

Stosik

Przesyłki z biblionetki i z wydawnictwa zmówiły się, żeby dotrzeć do mnie jednego dnia - toteż powstał z nich całkiem zgrabny stosik.
Od góry:
- "Jedwab" Alessandro Baricco
- "Pęknięte Serce Afryki" Robert Wieczorek
- "Anima Vilis" Krzysztof T. Dąbrowski
- "Wicked. Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu" Gregory Maguire
- "Baby Blues 3. Zgadnij, kto dziś nie zmrużył oka" Kirkman, Scott

Milutko taki stosik poklepać i pozastanawiać się, od czego zacząć. Ostatnia pozycja odpadła, mąż zabrał i czyta. :)

3 komentarze:

  1. "Jedwab" to świetna książeczka, spokojna, powolna, pozwalająca zapomnieć o całym świecie. Jednak jej ekranizacja... ostatnio leciała w telewizji, pomyślałam więc, że przy okazji oglądnę, dla porównania. I w połowie się dosłownie wyłączyłam, film leciał, a ja a to sprawdzałam pocztę, a to przeczytałam parę stron książki. Owszem, scenografia jest naprawdę świetna, ale miałam wrażenie, że w filmie zupełnie nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozmarzyłam się... "Jedwab"... :)
    Anima też na mnie czeka :) i trochę przeraża, ale zobaczymy co ma ciekawego w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosik jak najbardziej zacny.

    Od jakiegoś czasu chodzi za mną "Wicked". Jednak dzięki serialowi "Glee" dowiedziałam się, że historia jest wystawiana na Broadwayu. Z pewnością nie przegapię okazji.

    OdpowiedzUsuń