niedziela, 20 lutego 2011

Wyniki ankiety

"Godzina detektywów" J. Thorwald - 10
"Hańba" J.M. Coetzee - 10 
"Gawędy o księgarzach" Z. Arct - 6 
"Moja żona wiedźma" A. Bielanin - 6
"Córka krwawych" A. Bishop - 5 
"Reflektorem w mrok" Boy - 4 
"Lewą ręką przez prawe ramię" S.L. Aaro - 4 
"Słońce w słonecznikach" D. Stec - 3 
"Wybór wierszy i przekładów" S. Barańczak - 3
"Czystopis" S. Łukjanienko - 3 
"Koci detektyw" V. Halls - 3 
"Alterland" M. Wolski - 1
"Osobliwe przygody Dyla Sowizdrzała" K. Coster - 1 
"Męka twórcza" B. Łopieńska - 1 
"Przez ocean czasu" B. Korewicki 
"Angelika" A. Golon
"Złote jabłko" Shea, Wilson
"Przygody Wernera Holta" D. Noll
"Wydry pana Gavina" G. Maxwell 

Powyżej wyniki ankiety, bardzo dziękuję wszystkim za udział i sugestie. Zabrałam się za "Godzinę detektywów", chociaż to wielkie i ciężkie tomisko, to nadspodziewanie szybko się czyta. Pewnie dlatego, że opuszczam kawałki, które mnie kompletnie nie interesują :)
Poza tym przeleżałam dziś prawie cały dzień w łóżku, czułam się koszmarnie, ból głowy, brzucha i ogólne rozbicie. Nawet czytać nie mogłam. Oby to minęło jak najszybciej, bo jeszcze się czuję nietęgo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz