sobota, 12 marca 2011

Marcowe spotkanie biblionetkowe

Wybraliśmy się na spotkanie biblionetkowe, tym razem bez Krzysia, czym zmartwiliśmy znakomitą większość uczestników. Ok, następnym razem będziemy w komplecie :)

Wydłubałam z półek i wywiozłam na pożyczki:
- "Moja historia czytania" Alberto Managuel - dla Olimpii
- "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" Shaffer, Barrows - dla Olimpii
- "Gawędy o księgarzach" Zbysław Arct - dla Marylka
- "Krajobraz ze skorpionem" Maciej Słomczyński - dla Marylka
- "Statek ladacznic" Sian Rees - dla mafii
- "Tam, gdzie spadają anioły" Dorota Terakowska - dla Alicji
- "2586 kroków" Andrzej Pilipiuk - dla Ayame
- "Ex libris" Anne Fadiman - dla Ayame
- "Służące" Kathryn Stockett - dla koko

Oddałam właścicielom:
-"Kot, który lubił sery" L.J. Braun
-"Kot, który pchnął śledztwo na właściwe tory" L.J. Braun
-"Kot, który przyszedł na śniadanie" L.J. Braun
-"Ludzie na walizkach" Szymon Hołownia - Apanaczi
-"Moja żona wiedźma" Andriej Bielanin - Neelith
-"Ostatni brzeg" Nevil Shuty - minutka
-"Zbrojny pies" Szymin Kobyliński - Jola

Oddano mi i natychmiast poszło dalej:
- "Droga" CormacMcCarthy - do Neelith

Oddano mi i mogę wstawić na półkę:
- "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" Stieg Larsson
- "Dziewczyna, która igrała z ogniem" Stieg Larsson
- "Kot alchemika" Walter Moers
- "Rumo i cuda w ciemnościach" Walter Moers
- "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon
- "Długie lata szczęścia" Reynold Price

Dostałam do przeczytania:
- "Kobieta z wydm" Abe Kobo - od Joli
- "Sprawa odłożonego morderstwa" E.S. Gardner - od misiaka
- "Sprawa bigamisty" E.S. Gardner - od misiaka
- "Sprawa fałszywego obrazu" E.S. Gardner - od misiaka
- "Lektor" Bernhard Schlink - od misiaka
- "Czytadła. Gawędy o lekturach" Agnieszka Osiecka - od Dot
- "Księga Diny" Herbjorg Wassmo - od campari
- "Krystyna córka Lavransa" Sigrid Undset - od Joli
- "Pożeglować do Sarancjum" Guy Gavriel Kay- od Marioli
- "Władca cesarzy" Guy Gavriel Kay- od Marioli
- "Trzy opowieści" Eugenio Carmi i Umberto Eco - od Marylka
- "W 80 dni dookoła świata" Michael Palin - od Dot
- "Na południe od Brazos" Larry McMurthy - od marginesa
- "Kot, który wyczuł pismo nosem" L.J. Braun - od Marylka
- "Kot, który się publiczności nie kłaniał" - jw
- "Kot, który mówił po indyczemu" - jw
- "Kot, który wykradał banany" - jw
- "Kot, który spuścił bombę" - jw
- "Kot, który miał 60 wąsów" - jw
- "Kot, który wiedział i inne opowiadania" - jw

I na własność:
- "Skąpiec" Moliera - od wagi

3 komentarze:

  1. Ale Wam dobrze, tylu czytaczy w kupie! Ja nawet pogadać z kimś o książkach nie mogę, a ostatnio wręcz usłyszałam: ty to żyjesz w jakimś wirtualnym świecie! Nie ma to jak wymieniać uwagi o serialach. A książki muszę wszystkie sobie kupić. Zazdrosna prowincjonalna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - stosy :D

    Widzę, że mieliśmy spotkania w tym samym dniu :) Tym razem spotkaliśmy się (po raz pierwszy!) w Grudziądzu, było nas 7 kobietek i było uroczo! Dodatkowym plusem był fakt, że na spotkaniu była - i bardzo uroczo wpasowała się w naszą grupkę - pewna polska autorka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ;) Szkoda, że nie mieszkam gdzieś blisko ;(

    OdpowiedzUsuń