wtorek, 17 października 2017

[Konkurs] Wygraj audiobooki Cherezińskiej lub paczkę ciastek!

Obiecałam na facebooku, że będzie konkurs, toteż jest konkurs! Ze świetnymi nagrodami!

Oto coś dla fanów audiobooków i dla fanów Elżbiety Cherezińskiej: dzięki uprzejmości wydawnictwa Aleksandria mam dla Was "Sagę Sigrun" oraz "Ja jestem Haldred".

Dzięki uprzejmości mojej do wygrania jest też paczka ciastek, albowiem dowiedziałam się, że istnieje takie społeczne zapotrzebowanie -



Słówko o "Sadze Sigrun"
"Cherezińska pisze zajmująco, ale kobieco, mięciutko i emocjonalnie (błysk skojarzenia z M.Z. Bradley), dobrze jej wychodzi pisanie o codziennym babskim życiu, a już najlepiej o łóżkowych igraszkach. I wcale nie żartuję, śliczne te opisy, sama poezja, namiętność i erotyka, no no, podziwiam."

mp3 - ściągnij fragment  i posłuchaj



Słówko o "Ja jestem Haldred":
"Autorka doskonale sportretowała bohaterkę nie tylko przez opisanie jej losów, ale i przez język, jakiego używa  Halderd: zwięzły, celny, czasem oschły, czasem ostry, czasem wyniosły, a czasem ognisty.
Niepospolita kobieta."

mp3 - ściągnij fragment i posłuchaj


Co trzeba zrobić, żeby wygrać pakiecik audiobooków? Napisać w komentarzu, głos którego polskiego aktora wam się podoba i chcielibyście go posłuchać jako lektora.

Co trzeba zrobić, żeby wygrać paczkę ciastek? Napisać w komentarzu "chcę ciastka".  :)

Czas: do 23.10.2017 do 23:59. Po tym terminie wybiorę dwóch zwycięzców metodą sierotkową i ogłoszę wyniki na blogu do 26.10.

Wysyłka nagród na terenie Polski!

P.S. Można chcieć pakiecik i ciastka, oczywiście, ale losowania będą oddzielne.

Powodzenia!

11 komentarzy:

  1. Artur Barciś i jeżeli można drugiego aktora-lektora, to Piotr Fronczewski. Nie lubię za to kobiecych głosów i to chyba się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę ciastka! :D A z lektorów to lubię Jarosława Boberka (Kocie sprawy!, sam miód) :D I Anna Polony czytająca Nad Niemnem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzysztof Gosztyła ... najlepszy głos w polskich czytanych książkach ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Unknow z Gosztyłłą to ja pigol

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachłanna, więc chcę ciastka i uwielbiam głos Jacka Rozenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z głosów to wielbię Frączewskiego i Boberka. :D
    No i oczywiście ciastka, żeby nie było. :P

    OdpowiedzUsuń