piątek, 8 stycznia 2010

"Szeptem" Becca Fitzpatrick - losowanie i zwycięzca!

Witam, czytelnicy! Nadszedł czas losowanie osoby, do której powędruje egzemplarz "Szeptem". Całą operację przeprowadziłam przepisowo. Nacięłam odpowiednią ilość pasków papieru. Wpisałam pieczołowicie nicki osób, które zgłosiły chęć udziału w zabawie. Poskładałam paski, aby nie było widać pisma i wrzuciłam wszystkie do miski:


Mąż starannie wymieszał (tak, on robił za sierotkę), wymieszał jeszcze raz, a jak nie patrzyłam, to jeszcze pomieszał. Po czym wydłubał jeden zwinięty papierek (miałam wrażenie, że tuż przed wydłubaniem pomieszał jeszcze odrobinę) i rozwinął:

Jak widać, książkę wylosowała Claudette! Fanfary, fajerwerki, konfetii i buczące trąbeczki! :) Serdecznie gratuluję i jednocześnie bardzo proszę o kontakt w celu przesłania książki pocztą. Wszystkim bardzo serdecznie dziękuję za udział! Mężu, dziękuję za wylosowanie zwyciężczyni! Kocie (widać w tle na drugim zdjęciu), dziekuję za nieprzeszkadzanie w losowaniu! Dziękuję jeszcze... (w tle słychać odgłosy odbierania mikrofonu i ściągania ze sceny, wierzgania nogami i oburzone okrzyki "jeszcze nie skończyłam!")

4 komentarze:

  1. Ach, jestem zaszczycona :)

    Dziękuję serdecznie (przede wszystkim "sierotce", bo wszak to jej/jego zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukałam, szukałam, ale niestety nie znalazłam na Twoim blogu żadnego kontaktu (chociaż może jestem ślepa), dlatego też podaję mój mail: klaudia222@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie jesteś ślepa, faktycznie nie zamieściłam maila na stronie, wybacz! Już piszę.

    OdpowiedzUsuń