poniedziałek, 13 października 2014

Rozwiązanie konkursu z Flawią!

Drodzy moi, wczytałam się w odpowiedzi udzielone pod poprzednim postem i najbardziej spodobała mi się odpowiedź Bazyla.

Do niej doskonale pasuje obrazek znaleziony na blogu brigette b (ukłony dla autorki - ma talent!)


Bazylu, prześlij mi swój adres. Dziękuję za uwagę :)

Edit: Bazyl stwierdził, że on startował poza konkursem, toteż zarzuciłam na nowo sieć i wyłowiłam rybkę z pozostałych uczestników. Rybką okazała się Grendella.  :) Gratuluję i poproszę o adres. 

13 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za wyróżnienie, ale tak jak pisałem, startowałem poza konkursem, bo mam w planach kupno Flawii na TK, więc niech ktoś inny się ucieszy. Rzuć kostką w moim imieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazyl, a już Ci chciałam gratulować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo chętnie przyjmę gratulacje. W końcu wygrałem :)

      Usuń
    2. To w takim wypadku składam oficjalne gratulacje :D

      Usuń
    3. Niemniej oficjalnie - dziękuję :D

      Usuń
    4. Oki, w takim razie idę rzucać kostką. :)

      Usuń
  3. Teraz gratulujcie Grendelli. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ja za Flawią nie przepadam, mam negatywne wspomnienia po jednej z książek z tej serii...
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Gratuluję Grendelli i cieszę się niezmiernie, bo Grendella jest kochaną siostrą i na pewno pożyczy mi Flawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tym sposobem, ja mam po co jechać na targi, a Wy sobie poczytacie. Fajnie :D

      Usuń
  6. Cudnie!!! Ja jestem bardzo dobrą siostrą (nie taką jak siostry Flawii) i nie dość że książkę pożyczę, to jeszcze pozwolę przeczytać siostrze pierwszej, bo taka jest tradycja w tej rodzinie :) Cieszę się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy też wbijecie sobie paznokcie w dłoń przy ostatnim zdaniu książki. :)

      Usuń
    2. Proszę nie szczuć, bo do zakupu jeszcze 2 tygodnie :)

      Usuń