środa, 22 czerwca 2011

18. Podróż Edwarda Tulana - wygrywajka!


U Izy udało mi się przechwycić wędrującego Edwarda, porcelanowego królika. Ugościłam, podjęłam, czym chata bogata, ale zatrzymywać nie mogę, bo królik podróżowanie ma we krwi. Toteż ogłaszam nabór na następnego gospodarza, który Edwarda przyjmie do siebie na pewien czas!

Oto zasady wygrywajki (skopiowałam od Izy):

1) proszę zostawić komentarz pod tym postem do 26 czerwca 2011 (losowanie 27 czerwca),
2) umieścić informację o zabawie wraz z podlinkowanym zdjęciem na swoim blogu (w zabawie biorą udział tylko osoby posiadające blog) (tak naprawdę to ja o tym zapomniałam, więc jeśli ktoś zapomni, to ja zapomnę o tym punkcie, to znaczy o tej informacji, bo blog ma być i już!),
3) czekać na losowanie, a potem na przesyłkę,
4) przeczytać książkę w ciągu 10 dni,
5) zorganizować u siebie następną "wygrywajkę" (nr 19) na takich samych zasadach,
6) wpisać się do książki,
7) dodać do książki jakąś niespodziankę dla zwycięzcy :)

To, co otrzymałam od Izy, wkleję wieczorem, jak odkopię aparat i wydłubię z niego kartę :) Powiem jedno, jej niespodzianką byłam rozczulona.  Sama jeszcze nie wiem, co zrobię, idę myśleć, a was zapraszam do zapisywania się!

Oto towarzystwo Edwarda:

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, ze sie tym razem uda :) Czekam na losowanie! Pozdrawiam, Agata
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Edwarda do siebie na kilka dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gonie i gonię. Może tym razem z sukcesem?
    Pozdrawiam i zapraszam wszystkich do mnie:
    www.jakakolacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ustawiam się w kolejce po Tulana i już nawet wiem co do przesyłki dołączę, jeśli Tulan mnie odwiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To moje drugie polowanie na królika... może tym razem się uda??

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bardzo potrafię pojąć o co w tym chodzi, ale znając moje szczęście do losowań i tak się nie uda więc się zgłaszam;) pozdrawiam www.voyageaveclivre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czwarte podejście by złapać króliczka choć na kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  8. chętna chętna:) już kilka razy "polowałam" na książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając życie zapomnę, a teraz i tak (mam nadzieje) wyjadę na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jeszcze zdążę się dopisać? Jeśli tak to chętnie przygarnę Edwarda!

    OdpowiedzUsuń