wtorek, 21 kwietnia 2015

ŚBK: Z internetu do telewizji!

Co to się działo! Trafiłam do telewizji!

Przez żarcik primaaprilisowy zamieszczony na fp Śląskich Blogerów Książkowych o treści "Hej, nawiązujemy współpracę z telewizją i będziemy mieć program". Żart żartem, ale telewizja rzeczywiście się do nas odezwała i zaprosiła przedstawicieli grupy do programu "Studio Telewizyjna 1". Poopadały nam szczęki, prawdę mówiąc ;)
Pojechaliśmy silną grupą: ja, Kasia, Marta z Jorxem oraz Szyszka. Janek Oko, choć też należy do ŚBK, występował bardziej jako antykwariusz. Dopingowała nas też Karolina.

Atmosfera na planie - świetna. Dokładnie wytłumaczono nam, gdzie będziemy siedzieć, kiedy będzie nasze wejście, starannie spisano nazwiska, okablowano. Wszystko miło i spokojnie, nie zauważyłam ani grama nerwówki czy pośpiechu.

Przyznam się, że miałam tremę, jak tylko kamera skierowała się na nasz stół. Momentalnie puls mi skoczył, a na twarz zaczął wypełzać rumieniec... i wtedy uświadomiłam sobie, że pani charakteryzatorka nałożyła mi na twarz taka warstwę pudru, że żaden rumieniec nie ma prawa się przebić.

O czym mówiliśmy? O książkach, o czytaniu, o imprezach. Zresztą, sami możecie obejrzeć. Pojawiamy się około 14. minuty. Zapraszam!

http://katowice.tvp.pl/19748713/21042015




24 komentarze:

  1. Po dojechaniu do Krakowa obkupiłam się w jednej drogerii, więc zabieram się za zmywanie tej cudownej tapety. ;)

    Mam nadzieję, że uda się nakręcić jakiś dłuższy program. Może jakiś kanał vlogowy ŚBKów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktrya a ty wiesz, że myśl o kanale vlogowym ŚBKów przeleciała mi przez głowę kiedy szliśmy na autobus? to może być świetne doświadczenie

      Usuń
    2. Przyznam się, że vlogi mnie nie kręcą. Nie kręciły. Po nowym doświadczeniu z tv mogę zmienić zdanie :)

      Usuń
  2. Aguś brawo! :)
    Gratuluję Wam odwagi i dobrego początku w telewizji :)
    Szkoda, że tak krótko... następnym razem musicie skraść więcej czasu antenowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Magda :) Starałyśmy się, żeby trema nas nie zjadła. Ciekawe, czy będzie jakiś następny raz?...

      Usuń
  3. Jakie oczy masz wesołe i uśmiech taki ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie jestem taką ciepłą osobą, fajnie, że to widać :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Super! Blogerzy szturmują media :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Aga Tatera (widziałam na fb) będzie w radiowej Trójce!

      Usuń
  5. Brawo, brawo, brawo! Byłyście świetne! (Panowie oczywiście też) :D Aż krzyczałam na korytarzu TVP jak Was zobaczyłam w telewizorze na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za kibicowanie i za późniejszy wypad do pubu. Dobrze wiedzieć, że za kulisami jest mocna grupa wsparcia!

      Usuń
  6. Super - gratuluję. Czyżby jednak czytanie zaczęło wchodzić pod strzechy - przynajmniej te śląskie? Jak to miło, że primaaprilisowy żart stał się faktem. Kto by pomyślał, że ludzie z telewizji czytają blogi o książkach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracujemy nad tym, żeby czytanie wchodziło pod strzechy, oczywiście w miarę swoich możliwości. I tu się sprawdza powiedzenie "w grupie siła", pojedynczo chyba nie mielibyśmy takiej siły przebicia. Razem udało nam się już sporo zrobić. :)
      Dziękuję za gratulacje!

      Usuń
  7. Przez miesiąc nie będę czyścił monitora, na którym Was oglądałem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz tak jak ja, co to czyści monitor raz na dwa miesiące, to żaden wyczyn ;)

      Usuń
  8. Agnes! GRATULUJĘ i Tobie i Wam! :-) Świetnie wypadłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie taka telewizja straszna, jak ją malują ;)

      Usuń
  9. Świetny występ, Agnes! Szkoda, że taki krótki, ale trzymam kciuki za kolejne :)

    Pozdrawiam, Olimpia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byłoby ciekawie, gdyby trafiły się kolejne, nasza grupa ma mnóstwo energii :)

      Usuń