niedziela, 29 marca 2009

Marcowe książkobranie w "Babim Lecie"

Oddałam w ręce właścicieli:
- "Moulin Rouge" Pierre La Mure
- "Dawid Coperfield" Charles Dickens - "Uliczny adwokat; Ocean miłości; Lot orłów; Siostra Agnieszka" - "Stworzenie świata" Gore Vidal - "Baranek" Christopher Moore - "Jeśli zimową nocą podróżny" Italo Calvino - "Z pokorą i uniżeniem" Amelie Nothomb Z półek wyciągnęłam i pożyczyłam do czytania: - "13 i pół życia kapitana Niebieskiego Misia" Walter Moers - miało być dla Joli, ale dostało się Reniferze - "Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grzędowicz - dla Marylka (już przyobiecany tom drugi, jak się spodoba) Oddano mi i natychmiast poszło dalej:
- "Lala" Jacek Dehnel - od Koko do Misiaka
- "Ulica marzycieli" R. Wilson - od Neski przeszło do Epy
- "Oskar i pani Róża" Schmitta - od Koko do Chen
- "Lektury obowiązkowe" Nyczka - od Chen do Dot  

Oddano mi i mam i mogę wstawić na półkę:
- "Traktat o łuskaniu fasoli" Myśliwskiego
- "Tam, gdzie spadają anioły" Terakowskiej
- "Festung Breslau" Krajewskiego
- "Cyfrowa twierdza" Browna
- "Udręka i ekstaza" Stone'a
- "Jak rozmawiać o książkach, których się nie czytało" Bayarda
- "Co do grosza" Archera  

Pożyczono mi do przeczytania:
- "Cena wody w Finistere" - od Madame Seneki
- "City" -od Madame Seneki
- "Piotruś Pan" - od Ayame (właściwie to Jean przekazała mi, żebym oddała Ayame, ale jej nie było, więc się zaopiekowałam)
- "Sezon na słówka" - od Dot
- "Rubryka pod różą" - od Dot
- "Wyczerpać morze" - od Joli
- "Chłopiec z latawcem" - od Neski
- "Jak powieść" - od Marylka
- "Bóg rzeczy małych" - od Epy  

I podarowano na własność:
- "Moscow Club"
- "Kot, który poruszył górę"
- "Kot, którego nurtował strumień"

Razem trzydzieści dwie książki. A o spotkaniu ogółem - napiszę jeszcze następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz