sobota, 21 lutego 2009

Po spotkaniu biblionetkowym...

... mój stan posiadania gwałtownie się zmienił.
Oddałam w ręce właścicieli:
- "Chłopiec w pasiastej piżamie" John Boyne
- "Dawid Copperfield" Charles Dickens tom drugi
- "Książki i ludzie" Barbara Łopieńska
- "Układ" Elia Kazan
- "Upadek sombrera" Richard Brautigan
- "Utracona cześć Katarzyny Blum" Heinrich Boll
- "Złoty pelikan" Stefan Chwin

Z półek wyciągnęłam i pożyczyłam do czytania:
- "Tam, gdzie spadają anioły" Dorota Terakowska- Olimpii
- "Dom na Sekwanie" Wiliam Wharton- Marylkowi
- "Bartłomiej Farrar" Josephine Tey - madame seneka
- "Oskar i pani Róża" (w jednym tomie z innymi) E.E. Schmitt - koko
- "Widnokrąg" Wiesław Myśliwski - Nesce

Oddano mi i natychmiast poszło dalej:
- "Jak rozmawiać o książkach, któych się nie czytało" Pierre Bayard - od Dot przeszło do Olimpii
- "Duża ryba" Daniel Wallace - od villeny do madame seneki

Oddano mi i mam i mogę wstawić na półkę:
- "Niebezpieczne związki" Pierre Choderlos de Laclos

Pożyczono mi do przeczytania:
- "Podróże z Ryszardem Kapuścińskim" - od Dot
- "Książki wybrane" Grisham, Sparks, Higgins, Eidson - od Joli
- "Dawid Copperfield" tom pierwszy - od Joli
- "Kapuściński: nie ogarniam świata" Bereś, Burnetko - od Marylka
- "Dzienniki" Virginii Woolf - od Dot
- "Moulin Rouge" Pierre La Mure - od Joli
- "Z pokorą i uniżeniem" Amelie Nothomb - od Dot

I podarowano na własność (Olimpia pracuje w bibliotece, jeśli dobrze usłyszałam, i to są książki wycofane z obiegu) - "Wielki Gatsby" F. Scott Fitzgerald Razem dwadzieścia trzy książki, nie licząc tych, które tylko pomacałam, przejrzałam i zaklepałam sobie na przyszłość. Lubię czasem ponapawać się liczbami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz