czwartek, 4 lipca 2013

Lato!

Lato, wakacje, słońce, lasy i pola, łąki, czerwone porzeczki i czereśnie, komary wieczorem i rosa rankiem, kwitnące lipy i szum pszczół, świeży chleb z masłem na śniadanie i kawa z mlekiem. Oto, co jest moim i dzieci, Krzysia i Marianki, udziałem od początku tygodnia.

I tak jeszcze przez cały miesiąc. :) Będzie mnie tu mniej.

Żadnej książki do czytania nie zabrałam, tylko jednego kindla. To niesamowita oszczędność miejsca w bagażu, szok!

Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i życzymy wszystkim świetnego wypoczynku!

24 komentarze:

  1. Odpoczywajcie nabierajcie sił,należy się wam jak mało komu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale same książki do Ciebie przyjadą;-) Szczerze zazdroszczę, no, może nie tych komarów, nawet w Warszawie buszują tak, że cała pogryziona jestem. Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki właśnie dotarły, zabieram się za kryminał, dziękuję :)
      Komary latają stadami. To okropne.

      Usuń
  3. Walczę ze sobą, ale na razie wygrywa pies ogrodnika:( To niesprawiedliwe!
    Bardzo zazdroszczę, bardzo, bardzo!
    Bawcie się dobrze i odpoczywajcie na zapas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie chyba w ogóle nie jest sprawiedliwe, prawda? ;)
      Buziaki!

      Usuń
  4. Ależ masz świetnie:) Bardzo zazdroszczę:) Bawcie się i używajcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zazdroszczę, ale pocieszam się, że ja ciągle i długo jeszcze jestem przed wakacyjnym wojażem, kiedy większość będzie już po. Życzę dużo wypoczynku, naładowania akumulatorów i powrotu z walizą pełną wrażeń. Patrz, chłoń, kolekcjonuj wspomnienia, a na czytanie będzie czas po powrocie. Ja także na wakacje zabieram mniej książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, unikniesz wakacyjnego tłoku wszędzie. Serdeczności ślę.

      Usuń
  6. Miłego odpoczynku Wam życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a w okolicach września odezwę się w sprawie spotkania :)

      Usuń
  7. Szczyńściorze! Miłego odpoczynku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! Wzajem miłego, jak tylko wam się uda.

      Usuń
  8. Czyli tak naprawdę wzięłaś mnóstwo książek. Ile mieści się w kindlu, ze dwa tysiące? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, ile się mieści, bo wzięłam kilkanaście. No ale jest laptop, a tam... :D

      Usuń
  9. Życzę miłego odpoczywania! I daj potem znać, jak to jest odpoczywać bez szelestu kartek, bo ja jeszcze nie mogę się przekonać do jazdy tylko z Kindlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam znać, bo książki same do mnie przyjechały :) Ale sam kindle też daje radę, serio serio.

      Usuń
  10. Udanego urlopu :)
    Olimpia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dużo już upłynęło, ale trochę jeszcze tu pobędziemy.

      Usuń
  11. A moja wakacyjna codzienność to ogród, brązowy labrador odpoczywający pod młodym modrzewiem, wysyp czerwonych róż pnących pod oknem sypialni, książki, kawa, słoneczny taras i relaks, relaks i jeszcze raz relaks.

    OdpowiedzUsuń
  12. odpoczywajcie kochani :-))))
    zazdroszczę ale tak pozytywnie :-)))
    wyściskaj dzieciaki :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyściskam. Ściskam codziennie, jestem zdania, że nie ma to jak porządne przytulenie z rana :)

      Usuń