piątek, 26 lutego 2016

Gra edukacyjna memory "Pojazdy" Jacek Bonecki


Przepadam za grą memory, uważam, że to doskonały sposób na ćwiczenie pamięci i na koncentrację. Z dziećmi do tej pory grałam - albo one grały - w odmiany dość proste, z kolorowymi obrazkami typu miś, lala itp. Z ciekawszych widziałam też dwujęzyczne memo w książce o kocie Chesterze.

Teraz dostałam w ręce grę nieco wyższego szczebla. Toteż do testów zatrudniłam nie dzieci, a starszego siostrzeńca. No i proszę państwa, ograł mnie z palcem w nosie.
Jak widać, nieco zwapniałe szare komórki nie mają szans w starciu z młodymi prężny zwojami mózgowymi. Albo nie skupiłam się dostatecznie (tak to sobie będę tłumaczyć, o!).


Teraz co nieco o grze:
Składa się z 24 par identycznych kartoników ze zdjęciami. Wiadomo, gra się odwracając kartoniki obrazkami do dołu, potem się odkrywa, kto odkryje więcej par, wygrywa. Największą atrakcją są zdjęcia, bo to świetne zdjęcia pojazdów. Autor, Jacek Bonecki, jest pasjonatem, obfotografował Dakar i inne rajdy.
Na kartonikach mamy więc ciężarówki, motocykle, samochody terenowe, quady, ba, nawet samoloty czy łodzie!

Świetne zdjęcia, szacunek, panie Bonecki. Zdjęcia są genialne, dynamiczne i ostre jak żyleta. Memo idealne dla miłośników motoryzacji, ale nawet taki laik jak ja znalazł frajdę z oglądania mistrzowskich zdjęć.

Jakość wysoka, mocny, twardy karton, nie do zagięcia. Super (bo moja młodsza bezceremonialnie się czasem obchodzi).

Dodam też, że gdy się zeskanuje okładkę za pomocą specjalnej aplikacji TAP2C, ma się dostęp do dodatkowych materiałów i zdjęć - ja niestety tego nie wykorzystałam, bo mój telefon mówi, że ma za mało pamięci nawet na aktualizację facebooka. Ale zachęcam.

Kilka zdjęć z opisem.

Odkrycie, że to jest takie same

Zdjęcia jak żyleta

Wypychanie też jest super zabawą
Można wypychać po dwa naraz

Najlepiej gra się na podłodze


Początek rozgrywki - siostrzeniec ma już cztery pary

Ja w tym samym czasie zebrałam dwie (hehe, ale rozłożyłam tak, że niby mam więcej)

Koniec rozgrywki, sprzątamy!

Bardzo dziękuję za możliwość wypróbowania gry wydawcy oraz agencji Swoboda PR.

Gra edukacyjna memory "Pojazdy" Jacek Bonecki, wydawca Edippresse Książki, 2015.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz