poniedziałek, 13 marca 2017

Książkowo i kaligraficznie - relacje, zdjęcia, zaproszenia

Kochani, znów w weekend udzielałam się towarzysko!

W sobotę uczestniczyłam w warsztatach kaligraficznych pod okiem Ewy Landowskiej. Z dumą obwieszczam, że znam (nie znaczy to, że umiem) już kształty wszystkich wielkich liter copperplate'a. Teraz tylko ćwiczyć!

Fot. Marcin Patela

 Uczyłam się też, jak się drapać z zafrasowaniem po czole, gdy coś nie wychodzi. ;)

Fot. Marcin Patela

Udawałam też, że jestem w redakcji czasopisma Pen Show Magazine.

Fot. Marcin Patela

Fot. Marcin Patela





Nie jestem, napisałam tam tylko jeden tekst, co mi wcale nie przeszkadza zaprosić Was na Pen Show Poland, czyli wielką imprezę okołopiórową, na której będzie można to czasopismo zakupić. Katowice, 6-7 maja, kino Kosmos.




W niedzielę spotkałam się ze Śląskimi Blogerami Książkowymi, a okazja była zacna, albowiem dzięki firmie Promocjone.com mamy nasze śbk-owe koszulki! Będziemy zadawać szyku na wymianach!

Fot. ja

Fot. Sardegna


I od razu zapraszam Was na najbliższą wymianę, 25 marca w Będzinie.


Kolejne będą w Katowicach i Piekarach Śląskich, też będzie info.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz