sobota, 1 stycznia 2011

2010 - podsumowanie


 W zeszłym roku zrobiłam małe podsumowanie czytelnicze roku, toteż i w tym naskrobię parę słów. Krótko, bo co tam się rozwodzić :)
W ciągu roku przeczytałam 139 książek (w tym 9 wysłuchałam). Znakomity był pod tym względem październik - 23 pozycje (nie mam zielonego pojęcia dlaczego, może same krótkie książki?), najgorszy luty - 6 książek.

Znakomite, szóstkowe (w sześciostopniowej skali ocen, oczywiście) i abslutnie do polecenia to:
- Bill Watterson "Zemsta pilnowanych" (ale to dlatego, że kocham Calwina)
- Cormac McCarthy "Droga"
- Emile Ajar "Życie przed sobą"
- Roma Ligocka "Dziewczynka w czerwonym płaszczyku" 

Biblioteczka na zdjęciu jest moją własną, acz już nieco nieaktualną (jakieś dwa lata) biblioteczką.

Jakieś plany na 2011? A i owszem, poczytać trochę. Klasyka, trochę więcej s-f. Wygospodarować półeczkę na książeczki dla Krzysia.

7 komentarzy:

  1. Piękny wynik a i wyróżnione lektury znakomite. Dobrego czytelniczego nowego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynika zadziwiające :) nie mniej jednak w Nowym Roku życzę podbicia cyferek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biblioteczka i świetny wynik.
    Fajna ta biblioteczka :O)
    Zazdroszczę miejsca na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Rok Nowy ściele nam się gładko,
    z dobrą książką pod ciekawą okładką.

    :):):);););)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę samych dobrych, zaskakujących lektur w 2011 :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dziewczyną w czerwonym płaszczyku" zachwycałam się już kilka lat temu, także doskonale rozumiem Twój wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny wynik! Gratuluję Ci i życzę, aby następny rok był równie udany albo lepszy.
    Z Twoich "Szóstek" czytałam "Drogę". Zrobiła na mnie duże wrażenie.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń