niedziela, 21 czerwca 2009

Czerwcowe książkobranie w "Babim Lecie"

Oddałam właścicielom:
- "Piotruś Pan" J.M. Barrie,
- "Podróże z Ryszardem Kapuścińskim: Opowieści trzynastu tłumaczy",
- "Rubryka pod Różą" M. Łukasiewicz,
- "Dzieci Eve" D. Purcell,
- "Franz albo dlaczego antylopy biegną jedna obok drugiej" Ch. Simon,
- "Bóg rzeczy małych" A. Roy,
- "Książę przypływów" P. Conroy,
- "Wyczerpać morze" J. Dobraczyński,
- "Cena wody w Finistere" B. Malmsten,
- "City" A. Baricco,
- "Jak powieść" D. Pennac,
- "Kapuściński: Nie ogarniam świata" W. Bereś, K. Burnetko,
- "Chłopiec z latawcem" K. Hosseini.  

Pożyczyłam następne od właścicieli:
- "Czytanie wzbronione" D. Ugresic - od Dot,
- "Wiek żelaza" J.M. Coetzee - od Olimpii,
- "Kore" A. Szczeklik - od Marylka,
- "Wilczy notes" M. Wilk - od Olimpii,
- "Księga niepokoju" F. Pessoa - od Dot.  

Wyciągnęłam z półek i pożyczyłam innym do przeczytania:
- "Przyjemność poznawania" R. Feynman - Marylkowi,
- "Pan Lodowego Ogrodu" t. 2 J. Grzędowicz - j.w.,
- "Porwanie Jane E." J. Fforde - misiak,
- "Miasto Śniących Książek" W. Moers - Olimpia,
- "Skok w dobrą książkę' J. Fforde - j.w.
- "Historie rodzinne" W. Wharton - mafia.  

Przeszło z rąk do rąk:
- "Pan Lodowego Ogrodu" - od Marylka do Chen.  

Oddano mi i mogę wstawić na półkę:
- "Lektury obowiązkowe" T. Nyczek,
- "Bartłomiej Farrar" J. Tey,
- "Extra Virgin" A. Hawes,
- "Duża ryba" D. Wallace,
- "Lala" J. Dehnel,
- "Opowieści o niewidzialnym" E.E. Schmitt.  

W prezencie dałam (albowiem przeczytałam i uznałam, że wracać do niej nie będę): 
 - "Dwie opowieści o miłości okrutnej" J. Tanizaki

Razem trzydzieści dwie książki, DOKŁADNIE tyle samo, co na marcowym spotkaniu biblionetkowym. Trzymam poziom. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz