niedziela, 28 lutego 2010

Blog kreatywny

Taką oto nominację dostałam od Eruany . To strasznie fajne, że komuś się podoba, co tu sobie piszę. To motywuje, by nie przestawać. Dzięki! A oto moje wyróżnienie, tu poniżej:




Śliczne, prawda? To różowe, kwiatowe tło jest żywcem wyjęte z tapet, gdzie przesiadywała rozważna czy romantyczna bohaterka powieści Jane Austen. Zielony pasek symbolizuje nadzieję, że będzie lepiej, że zawsze może być lepiej, lepiej napisane, lepiej zaobserwowane, lepiej uchwycone, dostrzeżone. No a niebieska obwódka? No a niebieska obwódka jest niechybnym dziełem taty Jasia. Wiecie, o co chodzi, prawda? ;)



Teraz moje nominacje. Odrobinę się wyłamię, bo nie nominuję siedmiu blogów, tylko trzy.

1. Bazyla - za poczucie humoru oraz za to, iż dzięku niemu właśnie w ogóle zaczęłam prowadzić bloga, no i za to, że on pisze o książkach tak, że się chce dyskutować.
2. Kasię.eire - bo ma duszę książkoholika bliską memu sercu i umie o tym pisać.
3. Gacka  - za rysunki, za bibliotekę, za Lusię, za książki, za wszystko!



Reguły przyznawania Kreativ Bloggera:
1. Po otrzymaniu nagrody, umieszczamy na swoim blogu logo Kreativ Blogger oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie.
2. Nominujemy 7 lub więcej blogów i podajemy link każdego z nich.
3. Informujemy wyróżnionego o nominacji na jego blogu.

2 komentarze:

  1. - A jak rodzina?
    - A dziękować, dziękować.
    - A jak zdrowie?
    - A dziękować, dziękować.
    - A jak Kreativ od Agnes?
    - A DZIĘKOWAĆ, DZIĘKOWAĆ!
    Naprawdę przeze mnie zaczęłaś dowolnikować? /łza wzruszenia mode on/ Chlip, chlip. /łza wzruszenia mode off/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muchas gracias, a to ci niespodzianka:)Bardzo, bardzo miła, dodam. Przesyłamy z Lusią wirtualne buziaki i myślimy nad naszymi nominacjami.

    OdpowiedzUsuń