wtorek, 12 czerwca 2012

Na wczasach jestem

Do niedzieli.

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć! ;)
    Miłego odpoczynku ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uch, no doprawdy, tu są ludzie, którzy ciągną resztkami sił, a Ty piszesz, że wczasy?? To miłego:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ej, jedźcie na wczasy z dwojgiem drobiazgu i odpocznijcie, pogratuluję i zapytam, jak to zrobiliście. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie chwal, że wczasujesz:) Z dwojgiem pierwszy raz nie było źle, jedno pół roku, drugie pięć lat, dało się przeżyć:P

      Usuń
  4. Miłego wyjazdu życzę!
    Ja niedawno wróciłam, Tobie też się należy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się uda choc trochę wypocząc- tego ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego "wywczasu" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nabieraj sił i wracaj szybko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sierpniu dopiero. Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyjemnych wczasów :)
    U mnie prawie wczasy: córę wysłałam do dziadków, została mi tylko babcia do pielęgnacji ;p

    OdpowiedzUsuń