sobota, 2 marca 2013

"www.1944.waw.pl" Marcin Ciszewski - lektora!


Lektora, lektora, królestwo za lektora!

Nie, wcale nie mówię, że Andrzej Mastalerz jest zły, bo nie jest, czyta znakomicie, wyraźnie, płynnie. Ale nie jest Krzysztofem Banaszykiem, który czytał pierwszą część cyklu i który stał się już w mojej wyobraźni pułkownikiem Jerzym Grobickim.

To po pierwsze. Po drugie - to całkiem zgrabna druga część cyklu (jeśli nie liczyć "Majora"), która opowiada o tym, co się dzieje, gdy przybysze z przyszłości postanowią wziąć udział w Powstaniu Warszawskim.

No co się może dziać? Trochę namieszają, trochę popsują, trochę naprawią, poniosą straty i odniosą pewne zwycięstwa. Najważniejsze to przeżyć,  i znakomitej większości z bohaterów to się uda. Ważne jest też takie pokierowanie Powstaniem, by nie skończyło się tak tragicznie. To się uda tylko częściowo.

Całość niezła, ale nie taka, jak "www.1939.com.pl" i szczerze przyznam, że wysłuchałam do końca, bo zaczęłam. Ależ żebym jakoś specjalnie czekała na każdy "odcinek", to nie.



www.1944.waw.pl [Marcin Ciszewski]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

"www.1944.waw.pl" Marcin Ciszewski, czyta Andrzej Mastalerz, SOL 2009.

4 komentarze:

  1. No właśnie...Pan Andrzej Mastelarz to już nie jest Grobicki :( niestety. W www.ru2012.pl lektorem jest znakomity Roch Siemianowski, ale to też nie Grobicki... Mam identyczne wrażenia, dosłuchałam do końca, bo zaczęłam i ciekawił mnie finał, ale takiej ekscytacji, jak w części pierwszej nie miałam. Będziesz miała ochotę na www.ru2012? Jeśli tak, służę pożyczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, naprawdę. Siemianowski kusi, to fakt... ;)

      Usuń
  2. Ja właśnie wysłuchałam "Grę o tron" z Banaszykiem jako Narratorem. Jak się człowiek przyzwyczai, to faktycznie słuchanie może potem zaboleć:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią, przyzwyczajenie drugą naturą :)

      Usuń