sobota, 27 listopada 2021

"Arystokratka na koniu" Evžen Boček - audiobook


 Trzeci tom "Arystokratki" dopadłam w audiobooku. Nazwisko lektorki coś mi mówiło, tylko nie pamiętałam, co. Teraz już sobie zapamiętam na wieki wieków takie przenikliwe, piszczące "iiiiiiii!!!" wydawane przez lektorkę w momentach, gdy bohaterka książki omdlewała ze szczęścia. 

Zacznę jednak uczciwie od książki. Na zamku Kostka mieszkają Kostkowie: narratorka Maria, jej rodzice, guwernantka i reszta służby zamkowej. Próbują jakoś utrzymać zamek na powierzchni i kombinują, jak mogą, by zarobić na turystach zwiedzających Kostkę. Różnie z tym bywa, bo turyści coraz mądrzejsi i doić się nie pozwalają. Na szczęście Kostkowie jakoś zawsze spadają na cztery łapy. 

To zabawna książka i często podczas słuchania wybuchałam śmiechem. Niemała w tym zasługa lektorki, która włożyła w czytanie sporo pasji. To "iiii!!!!" w uszach mi dźwięczy!

Chyba ominęłam tom drugi serii, ale w niczym to nie przeszkadza w słuchaniu. Zgrabne!

"Arystokratka na koniu"  Evžen Boček, tom trzeci serii, tłumaczył Mirosław Śmigielski, czyta Mirella Rogoza-Biel, Stara Szkoła.

2 komentarze:

  1. Chciałabym przeczytać całą serię, ale w wersji papierowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń