czwartek, 13 sierpnia 2009

"Kochana rodzinka i ja" Natalia Rolleczek


A także "Rodzina Szkaradków i ja" oraz "Rodzinne kłopoty i ja" - to seria książeczek młodzieżowych napisanych przez panią Natalię dwano temu, w latach osiemdziesiątych. No i trącą trochę kurzem spod szafy, nie ma co ukrywać. Pewne książki powinno się czytać w pewnym wieku, nie później, bo lekko rozczarowywują. Ale ja jestem usprawiedliwiona, bo czytałam z pobudek lekko egoistycznych, pani Natalia bowiem jest w jakiś tam sposób ze mną spowinowacona - to teściowa mojej siostry stryjecznej. Pomijam już, że ową siostrę widziałam może dwa, może trzy razy w życiu, jej męża - chyba raz, a jego matkę w ogóle. Chodzi o sam fakt. No i o cudownego "Bogatego księcia" jej autorstwa. A seria książeczek o postrzelonej Judycie i jej rodzinie - cóż, to już kiedyś było, w innej konfiguracji, w innym mieście, nawet w innym państwie (por. "Dziennik licealistki"), z innymi pomysłami na życie. Nihil nowi sub sole, że się się tak górnolotnie wyrażę.

Kochana rodzinka i ja [Natalia Rolleczek]  - KLIKAJ I SłUCHAJ ONLINE
Rodzina Szkaradków i ja [Natalia Rolleczek]  - KLIKAJ I SłUCHAJ ONLINE
Rodzinne kłopoty i ja [Natalia Rolleczek]  - KLIKAJ I SłUCHAJ ONLINE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz