niedziela, 22 sierpnia 2010

"Gorąca krew" - wyniki losowania!

Tym razem zamiast tradycyjnie wycinanych karteczek z nickami, postanowiłam posłużyć się stroną random.org. Powód prozaiczny - moja mała prywatna maszyna losująca już poszła spać.
Jak widać po lewej, wylosowany numer to 6, szósty komentarz pod przedmiotową notką napisała Clevera! Serdecznie gratuluję, liczę na recenzję (ale to nie jest obowiązkowe!) i bardzo proszę o przesłanie swoich namiarów na adres agnes.aqnes@gmail.com.

Z innych wieści: Krzyś po roczku przeszedł jakąś okropną wysypkę, wyglądał przez trzy dni jak  mały cętkowany jagular, nie wiadomo czy to uczulenie, czy jakiś zaraz, tak czy siak, dostał leki na jedno i na drugie, cętki zeszły. Zostały tylko ślady po komarach.
A my za tydzień idziemy na wesele. Pewni jesteśmy jedynie terminu, bo tak poza tym to: nie wiemy, co mamy sprezentować nowożeńcom, ja nie wiem, w co się ubrać, nie wiemy, czy wziąć Krzysia ze sobą, czy zostawić siostrze... Tak totalnie niezorganizowana dawno nie byłam, ech. Ale czytanie dobrze mi wchodzi, wzięłam na tapetę Trudi i lecę z koksem :)

3 komentarze:

  1. Hurrraaaa! Bardzo się cieszę.:)To się nazywa wpisać w odpowiednie miejsce na liście.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, ale daj mi szansę i podeślij adres pocztowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam e-mail, mam nadzieję, że tym razem dojdzie.:)

    OdpowiedzUsuń