czwartek, 7 października 2010

Stosik z kotem

Mimo tego, że pożyczone mnożą się na półkach (jak króliki, normalnie no), nie rezygnuję z zakupów. Byle nie hurtowo, tu jedna, tam jedna, czy dwie...
Od dołu:
1. Chuck Palahniuk "Niewidzialne potwory" - polecają, polecają, to wzięłam z empiku, jak byłam, "Zatrutego ciastka" znów nie znalazłam.
2. Marcel Pagnol "Żona piekarza" - też polecane na blogach.
3. Klara Jarunkova "Jedynaczka" - staroć ładnie opisana przez kogoś, lubię takie starocie, okaże się,  czy słusznie pobrałam z podaja.
4. Henrik Lange "90 najważniejszych książek dla ludzi, którzy nie mają czasu czytać" - to komiks, od dawna chciałam go mieć, bo lubię książki o książkach. No i komiksy też.

Czarna plama z prawej z pazurami to kot w pozie niedbałej. Czarny kot na okładce "90 książek" to kotek Behemotek.

6 komentarzy:

  1. A ja "Zatrute ..." mam w biblio. I drugą część też. Sam zamawiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez podaja kiedyś nie zmieszczę się we własnym domu. Niby podaj umarł, i nie ma tam absolutnie żadnych książek, tylko do mnie ciągle jakieś paczki przychodzą, jak bei dla mnie , to dla dzieci.
    I to chyba więcej, niż poszło w świat:(

    OdpowiedzUsuń
  3. "Zatrutego ciasteczka" szukaj w dziale z literaturą dziecięcą. Dziwi mnie to miejsce, ale wszystkie księgarnie (empik też) z uporem maniaka delegują tam Bradleya.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bazylu, a czytałeś już? W sumie to mogłabym zamówić przez internet, ale ja chciałam pomacać, zajrzeć, przeczytać parę stron...
    Iza, ja rzadko zaglądam, ale czasem coś wygrzebię. Ciekawego. Mam nadzieję :)
    Karolino, szukałam tam i w dziale młodzieżowym też, wiem, w sumie powinnam po prostu zapytać obsługi, ale wpadłam dosłownie tylko na momencik, a w tych punktach obsługi to się zawsze naczekać trzeba, ech.

    OdpowiedzUsuń
  6. "zonę piekarza" na pewno będzie Ci się z przyjemnością czytało:)

    OdpowiedzUsuń