sobota, 29 maja 2010

Po spotkaniu biblioNETkowym


Kolejne cudowne, pełne ciepła, śmiechu i książek spotkanie za mną. Właściwie nami, bo jeździmy całą rodzinką.

Wydłubałam z półek i przekazałam biblionetkowiczkom:

- "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet"  Stieg Larsson - villena
- "Dziewczyna, która igrała z ogniem" Stieg Larsson - villena
- "Zamek z piasku, który runął" Stieg Larsson - madame seneka
- "Droga" Cormac McCarthy - Dot
- "Pan Lodowego Ogrodu" t.3  Jarosław Grzędowicz- Dot
- "Cieplarnia" Brian Aldiss - Joli
- "O kotach" Doris Lessing - Joli
- "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" Shaffer, Barrows - madame seneka
- "Cień wiatru" Carlos Ruiz Zafon - Alicja

Oddałam właścicielom:
- "Shantaram"  Gregory Davis Roberts - Alicji
- "Oko jelenia" Andrzej Pilipiuk, cztery tomy - Dot
- "Kocie opowieści" James Herriot - Marylkowi
- "Zamczysko w Otranto" Horace Walpole - Ayame
- "Historia miłości" Nicole Krauss - Olimpii
- "Pocałunek Fauna" Iwona Banach - jw
- "Sekretne życie pszczół" Sue Monk Kidd - jw

Oddano mi i mogę wstawić na półkę:
- "Świat według Clarksona" Jeremy Clarkson - od Olimpii
- "Smilla w labiryntach śniegu" Peter Hoeg - od marioli
- "Pan Lodowego Ogrodu" t.1 i 2 Jarosław Grzędowicz - od marioli
- "Rymy życia i śmierci" Amos Oz - od epy
- "Wojna kwiatów" Tad Williams - od Ayame
- "Dewiza Woosterów" P.G. Wodehouse - od minutki
- "Dom na Sekwanie" William Wharton - od Marylka
- "Sekret hiszpańskiej pensjonarki" Eduardo Mendoza - od Joli
- "Miasto Śniących Książek" Walter Moers - od chen

Oddano mi i natychmiast poszło dalej:
- "Przygoda z owcą" Haruki Murakami - do Dot
- "Regulamin tłoczni win" John Irving - do chen
- "Rumo i cuda w ciemnościach" Walter Moers - do Olimpii
- "Moja babcia czarownica" Jan Kucharski - do minutki

Dostałam do przeczytania:
- "W bagnie" Analdur Indridason - od marioli
- "Hańba" J. M. Coetzee - od Olimpii
- "Daniken, tajemnica Syriusza, parapsychologia i inne trele-morele" dwa tomy James Randi - od Olimpii
- "Przyślę panu list i klucz" Maria Pruszkowska - od minutki
- "Gildia magów" trzy tomy Trudi Canavan - od Dot


 Oczekujcie niebawem nowych recenzji  :)

Edit: Skoro nabytki, to wspomnę jeszcze, że wzięłam sobie z podaja "Białą wiedźmę" Adama Zalewskiego. Nie wiem dlaczego, bo to horror :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz